Kellékanyag tanácsadó-értékesítő

Az általunk forgalmazott címkenyomtatók és kártyanyomtatók problémamentes üzemeltetéséhez elengedhetetlen a kiváló minőségű kellékanyagok, festékszalagok és címkék használata. Ezek olyan fogyó anyagok, melyeknek állandóan rendelkezésre kell állnia az ügyfeleinknél a folyamatos működéshez.
 
Ha a rendszeres képzések által idővel kellékanyag szakértővé válsz, akkor az értékes tanácsaiddal segíthetsz az ügyfeleknek optimális kellékanyagot választani, ezzel nélkülözhetetlenné válsz számukra. Mivel ezeket folyamatosan vásárolják, könnyen építhetsz egy dinamikusan növekvő ügyfél és rendelésállományt! 
 
Kellékanyag specialistaként folyamatos fejlődés mellett hozzájárulhatsz a csapatunk sikereihez, miközben az egyéni céljaid is megvalósulnak!

Milyen feladatok várnak rád?

  • Címkenyomtató és kártyanyomtató kellékanyagok (címke, festékszalag, stb.) értékesítése.
  • Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, megrendeléseik kezelése
  • Proaktívan ügyfél felkutatás, és üzletkötés.
  • Emberi kapcsolatokat építése és ápolása.
  • Ügyféligények felmérése, ügyfél látogatás országszerte.
  • Árajánlatok készítése és menedzselése.
  • Feladatok CRM rendszerben történő napi szintű dokumentálása, riportok készítése.
  • Részvétel rendezvényeken.
  • Részvétel szakmai és értékesítési tréningeken.

Mit tudunk nyújtani neked?

  • Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk egy stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégnél
  • Családbarát munkaidő beosztás vár rád (hétvégét és az ünnepnapokat mindannyian a családunkkal és a barátainkkal töltjük, tedd te is azt!)
  • Folyamatos szakmai és értékesítési tréningeket biztosítunk, így az egyéni fejlődésre is lehetőséged van
  • Versenyképes alapfizetést és az értékesítő munkakörökben elvárt teljesítménnyel arányosan növekvő bónuszt biztosítunk
  • Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzéshez szükséges (telefon, laptop, szoftverek, autó, stb.)
  • Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret engedünk az egyéni elképzeléseid megvalósításának

Milyen alapokra van szükséged az eredményes munkához?

  • Előnyös, ha B2B területen szerzett legalább 1 éves értékesítési tapasztalatod van.
  • Az ügyfélkezelésnél a figyelmes, kedves és megnyerő személyiség jellemez.
  • Jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel.
  • Magabiztosan kezeled az MS Office programokat, levelező rendszereket.
  • Rendelkezel „B” kategóriás vezetői engedéllyel és vezetési gyakorlattal.

Előnyt jelent, ha

  • Aktív, középfokú angol nyelvtudásod van.
  • Nyomtatási kellékanyag, irodaszer, papír/nyomdaipari értékesítési tapasztalattal rendelkezel.

Hogyan döntsem el, hogy érdemes-e jelentkeznem az állásra?

Fontosnak tartjuk, hogy hosszútávon megtaláld a számításod a csapatunkban, értékes csapattaggá válj és hosszútávon építhessük együtt a jövőnket! Neked is és nekünk is fontos, hogy boldogan végezd a munkád, érezhesd azt, hogy jó irányba halad az életed.  Akkor javasoljuk a jelentkezést, ha az alábbiakból „magadra ismersz”, igazak rád részben, vagy egészben:

  • Van belső motivációm a sikerekhez, vannak céljaim a munkámban és az életemben, ezekért hajlandó is vagyok tenni. 
  • Szeretem, ha megvalósíthatom az ötleteimet a munkámban, nem szeretek „gépies, egyhangú munkákat” végezni.
  • Az adott kereteken belül, megfelelő irányítás mellett felelősséggel végzem a munkám. Ha hibázom, akkor azt is egy lehetőségnek tekintem a fejlődésre, nem automatikusan külső okokat (felelősöket) keresek.
  • Szeretek emberekkel foglalkozni, nem zavar, ha számomra ismeretlen emberekkel kell kapcsolatot teremtenem.
  • Érdekelnek más emberek problémái, örömet okoz, ha segíthetek nekik megoldani azt.
  • Képes vagyok összetettebb folyamatokat is megérteni és végig vinni azokat a munkám során.
  • Összeszedett, kiegyensúlyozott és magabiztos egyéniség vagyok, meg tudom szervezni a saját munkám és az életem. Nem szorulok arra, hogy minden pillanatban mások mondják meg, hogy mit kellene tennem.
  • Fontosak számomra a családom és a barátaim. Szeretem, ha van elég szabadidőm, hogy velük és magammal is foglalkozhassak. Ezért az értékes időért cserébe a munkára fordított időben mindig „odateszem magam”, hatékonyan dolgozom.
  • Nem csak az azonnali sikerek motiválnak. Ha egy nagyobb üzlet vagy siker eléréséhez több hetet kell dolgoznom, türelmesen végig járom az odavezető utat. 
  • Precíz, pontos ember vagyok. Adok arra, hogy az a munka, amit kiadok a kezem közül a lehető legjobb legyen.
  • Szeretek folyamatosan új dolgokat tanulni. Kihívást látok abban, hogy napról-napra fejlődjek. A világ folyton változik, úgy gondolom, hogy nekem is lépést kell tartanom vele.
  • Szívesen utazom, megfelel nekem, ha vannak napok, amiket az irodában kell töltenem, más napokon pedig ügyfeleket látogatok. 

Ha a fentiek alapján szeretnéd megpályázni az állást, a JELENTKEZEM gombra kattintva küldheted el az önéletrajzodat, motivációs leveled és egyéb anyagaidat (pl. referencia, stb.) Ne felejts el telefonos elérhetőséget megadni!

Ajánlatkérés