Támogató mérnök (pre- és after sales)
Támogató mérnök (pre- és after sales) pozíció leírása
Az AUTO-ID (vonalkód, RFID) valamint Ipar 4.0 megoldások létrehozása komoly szakmai felkészültséget igényel. Vezető világmárkák termékeiből építünk megbízható és innovatív megoldásokat/rendszereket.
Értékesítői csapatunk tagjai az ügyfél kapcsolat és az üzletkötés „nagymeseterei”, azonban szükségük van olyan műszaki háttértámogatásra, mellyel kidolgozhatják és hitelesen képviselhetik az ügyféligényeknek leginkább megfelelő megoldást. Ugyanilyen fontos, hogy a magasszintű terméktámogatással problémamentessé tegyük az üzemeltetést.
Támogató mérnökként fő feladatod az értékesítők és az ügyfelek támogatása lesz. Folyamatos szakmai fejlődés mellett hozzájárulhatsz a csapatunk sikereihez, miközben az egyéni céljaid is megvalósulnak!
Milyen feladatok várnak rád?
- Vonalkódos és RFID eszközök, szoftverek, komplett AUTO-ID és Ipar 4.0 megoldások értékesítésében való részvétel az értékesítők szakmai támogatása által.
- Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, after sales terméktámogatás nyújtása.
- Figyelni az iparági trendeket, új technológiákat.
- Emberi kapcsolatokat építése és ápolása.
- Ügyféligények felmérése az értékesítőkkel, megoldási javaslatok kidolgozása.
- Árajánlatok és megoldási javaslatok szakmai részének kidolgozása.
- Telefonos, e-mailes és személyes support nyújtása.
- Részvétel a projektek kivitelezésében.
- Feladatok CRM rendszerben történő napi szintű dokumentálása, riportok készítése.
- Részvétel rendezvényeken.
- Részvétel szakmai tréningeken.
Mit tudunk nyújtani neked?
- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk egy stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégnél
- Családbarát munkaidő beosztás vár rád (hétvégét és az ünnepnapokat mindannyian a családunkkal és a barátainkkal töltjük, tedd te is azt!)
- Folyamatos szakmai tréningeket biztosítunk bel és külföldön, így az egyéni fejlődésre is lehetőséged van.
- Versenyképes alapfizetést és a teljesítménnyel arányosan növekvő bónuszt biztosítunk
- Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzéshez szükséges (telefon, laptop, szoftverek, autó, stb.)
- Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret engedünk az egyéni elképzeléseid megvalósításának.
Milyen alapokra van szükséged az eredményes munkához?
- Előnyös, ha B2B területen szerzett műszaki ügyfélszolgálati, üzemeltető mérnöki vagy IT üzemeltetési gyakorlatod van.
- Az ügyfélkezelésnél a figyelmes, kedves és megnyerő személyiség jellemez.
- Jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel.
- Magabiztosan kezeled az MS Office programokat, levelező rendszereket.
- Rendelkezel „B” kategóriás vezetői engedéllyel és vezetési gyakorlattal.
- Legalább aktív „erős közepes” szinten kommunikálsz angolul írásban és szóban egyaránt.
Előnyt jelent, ha
- Hasonló pozícióban szállítói vagy ügyféloldali gyakorlattal rendelkezel.
- Mobil eszköz, IT rendszerüzemeltetés, vezeték nélküli hálózat, szoftver üzemeltetés vagy más, iparhoz kötődő üzemeltetés területén gyakorlatot szereztél.
Hogyan döntsem el, hogy érdemes-e jelentkeznem az állásra?
Fontosnak tartjuk, hogy hosszútávon megtaláld a számításod a csapatunkban, értékes csapattaggá válj és hosszútávon építhessük együtt a jövőnket! Neked is és nekünk is fontos, hogy boldogan végezd a munkád, érezhesd azt, hogy jó irányba halad az életed. Akkor javasoljuk a jelentkezést, ha az alábbiakból „magadra ismersz”, igazak rád részben, vagy egészben:
- Van belső motivációm a sikerekhez, vannak céljaim a munkámban és az életemben, ezekért hajlandó is vagyok tenni.
- Érdekelnek a legújabb technológiák, izgalmasnak találom azt, hogy a „legtrendibb” technológiákkal foglalkozzam.
- Szeretem a „kütyüket”, érdekel, hogy hogyan működnek. Szeretek elmélyedni a részletekben.
- Motivál, ha én értek a legjobban a „kütyükhöz” és a környezetem „gurunak tart”.
- Szeretem, ha megvalósíthatom az ötleteimet a munkámban, nem szeretek „gépies, egyhangú munkákat” végezni.
- Az adott kereteken belül, megfelelő irányítás mellett felelősséggel végzem a munkám. Ha hibázom, akkor azt is egy lehetőségnek tekintem a fejlődésre, nem automatikusan külső okokat (felelősöket) keresek.
- Szeretek emberekkel foglalkozni, nem zavar, ha számomra ismeretlen emberekkel kell kapcsolatot tartanom.
- Érdekelnek a kollégáim és ügyfelek problémái, szeretem, ha a szaktudásom révén segíthetek nekik megoldani azt.
- Képes vagyok összetettebb folyamatokat is átlátni, tudok rendszerben gondolkodni. Örömet okoz, ha látom az általam kitalált vagy megtervezett dolgokat megvalósulni.
- Összeszedett, kiegyensúlyozott és magabiztos egyéniség vagyok, meg tudom szervezni a saját munkám és az életem. Nem szorulok arra, hogy minden pillanatban mások mondják meg, hogy mit kellene tennem.
- Fontosak számomra a családom és a barátaim. Szeretem, ha van elég szabadidőm, hogy velük és magammal is foglalkozhassak. Ezért az értékes időért cserébe a munkára fordított időben mindig „odateszem magam”, hatékonyan dolgozom.
- Precíz, pontos ember vagyok. Adok arra, hogy az a munka, amit kiadok a kezem közül az a képességeimhez mérten a legjobb legyen.
- Szeretek folyamatosan új dolgokat tanulni. Kihívást látok abban, hogy napról-napra fejlődjek. A világ folyton változik, úgy gondolom, hogy nekem is lépést kell tartanom vele.
- Szívesen utazom, megfelel nekem, ha vannak napok, amiket az irodában kell töltenem, más napokon pedig ügyfeleket látogatok.
Ha a fentiek alapján szeretnéd megpályázni az állást, a JELENTKEZEM gombra kattintva küldheted el az önéletrajzodat, motivációs leveled és egyéb anyagaidat (pl. referencia, stb.) Ne felejts el telefonos elérhetőséget megadni!
Esetleges technikai probléma esetén a jelentkezésed küldd el a karrier@smartindy.hu e-mail címre!