Online jegyértékesítés - e-Registrator

Mobil eszközökkel támogatott elektronikus regisztrációs, jegyforgalmazó, beléptető és nyilvántartó rendszer, az ország legnagyobb látogatószámú rendezvényeinek hátterében. Korszerű megoldás a jegyforgalmazástól (regisztrációtól) a rendezvényre történő beléptetésig.

Az e-Registrator rendszer komplex megoldást kínál a rendezvény helyszínt üzemeltető vagy rendezvényt szervező vállalatok számára a regisztráció/jegyértékesítés kezdetétől a helyszíni jegyértékesítésen keresztül a látogatók beléptetéséig. Legyen szó egy egyszeri vállalati rendezvényről, sporteseményről vagy akár egy koncert helyszínről, az e-Registrator  használatával automatizálhatja a regisztrációt vagy jegyértékesítést. A rendezvény vagy esemény napján megelőzheti a tumultus kialakulását a beléptetésnél a mobil jegyellenőrző terminálok használatával.

Mobil adatgyűjtővel elkerülhető a torlódás

Hogyan működik az e-Registrator? – Rendezvény lebonyolítása 4 egyszerű lépésben

  1. A kifinomult webes felületen keresztül regisztrálhatnak az érdeklődők, vagy megvásárolhatják a belépőjegyüket. A felületen lehetőség van a hitelkártyás fizetésre is. A webes felület egyszerűen beépíthető a saját vagy értékesítő partnerei weboldalába is, vagy üzemelhet az e-Registrator saját webes felületén.
  2. A sikeres regisztrációról vagy jegyvásárlásról egy vonalkóddal ellátott visszaigazolást/belépőjegyet kap a látogató, melyet kinyomtathat otthonában. Amennyiben mobiltelefonra tölti le a jegyet, nem szükséges kinyomtatni sem, elegendő a mobiltelefonját felmutatni.
  3. A rendezvény vagy esemény helyszínén a kinyomtatott jegyen, illetve mobiltelefonon található vonalkódot mobil terminálokkal olvassa le a beléptetést végző személyzet. A terminál ellenőrzi a jegy érvényességét. Lehetőség van nagyobb létszámú rendezvényeken forgóvillás kapuk használatával automatizálni a beléptetést.
  4. A háttér rendszer valósidejű adatokat szolgáltat a rendezvényen tartózkodó létszámról, jegyértékesítési adatokról, az egyes események látogatottságáról. A maximális befogadóképesség eléréséről riasztást küld a rendszer, illetve korlátozhatja a további beléptetést.

Kinek ajánljuk az e-Registratort?

e-Registrator – állandó telepítéssel
Kulturális és sport rendezvényhelyszínek üzemeltetőinek (stadion, kalandpark, kulturális szolgáltatócentrumok, kiállítási helyszínek üzemeltetői, konferencia helyszínek)
e-Registrator eseti telepítéssel (bérleti konstrukció)
  • nagyobb létszámú vállalati rendezvények
  • szezonális rendezvények és sportesemények (repülőnap, motorsport rendezvények, szabadtéri sportesemények, konferenciák stb.)
Az eseti rendezvények lebonyolításához a teljes infrastruktúra (hálózat, szerverek, számítógépek, mobil adatgyűjtők) bérelhetők, így nincs egyszeri beruházási költség.
Kinek ajánljuk az e-Registratort?
Belépőjegy MMS-ben mobiltelefonra

e-Registrator rendszer főbb tulajdonságai

  • Bármikor, bárhová telepíthető és használható
  • Bérelhető
  • Nem befolyásolhatja a megrendelő meglévő rendszerének meghibásodása (adatbiztonság, üzembiztonság)
  • Rendezvényt követően a gyűjtött adatok exportálhatók, tetszőleges egyéb rendszerbe betölthetők
  • Az egyes munkaállomások hálózatban és önállóan is képesek működni (a rendszer alapvetően hálózatban történő üzemeletetésre van felkészítve)
Az e-Registrator rendszer már számos hazai és külföldi rendezvény lebonyolításában bizonyította alkalmasságát az orvos konferenciáktól kezdve az egyéb kulturális és sporteseményekig.

Online és helyszíni (elő)regisztráció – adatok gyűjtése eRegistrator rendszerrel

A kor elvárásainak megfelelően az e-Registrator rendszer nemcsak helyszíni, hanem előzetes online regisztrációra is lehetőséget biztosít.

Online regisztráció vagy jegyvásárlás

  • Adott linkre kattintva a látogató regisztrál (mögötte lehet olyan link, ami ingyenes, vagy fizetős vonalkód tartományból oszt azonosítót, azaz a látogató kezelhető úgy is, hogy ingyen beléphet, és úgy is, hogy fizetnie kell.
  • Adott linkre kattintva a látogató regisztrál, de egy kampány/akció is van mögötte (ún. egyedi linkek: pld. karácsonyi kiküldés, VIP, áprilisi hírlevél stb.), így a látogatók csoportosíthatók.
  • Adott linkre kattintva a látogató úgy regisztrál, hogy már az ismert adatai ki vannak töltve (pld. korábbi év(ek) látogatói). Ehhez szükséges előzetesen egy címlista, akiknek hírlevélben küldjük ki a perszonalizált linket, amely mögött az ismert adatai már fel vannak töltve.
  • Céges meghívó: minden kiállítónak adunk egyedi linket, amit kiküldhetnek a saját partnereiknek egy saját hírlevélben. Ekkor a látogatói regisztráció során látszik a meghívó cég neve (regisztrációs formon és a csatolt meghívóban is). A felhasznált meghívók elszámolhatók a kiállítók felé.
  • Beépíthető a megrendelő weblapjára, vagy bármely más oldalba is (iframe), alkalmazkodva a befogadó oldal arculatához.
  • Ellenőrző email küldhető automatikusan minden regisztrációról a megrendelő által megadott email cím(ek)re, vagy mobiltelefonra (2D vonalkód).
  • A regisztráció során a látogatók email-ben kapnak egy vonalkóddal ellátott PDF dokumentumot, amelyet otthon kinyomtathatnak, elősegítve ezzel a rendezvényre történő belépést.
  • Rendezvény nyitás előtt nem szükséges lezárni a regisztrációt, a rendezvény alatt is folyamatosan működhet.
  • Időszaki (pl. heti) riport lekérdezhető excel formában a regisztrált látogatókról.

Helyszíni kezelés

  • Előregisztráltak gyors kezelése (csak badge nyomtatás), vagy beléptetéssel kombinálva: expressz kapu (badge-t is kapnak, és a beléptetés is megtörténik).
  • Nyomtatott meghívóval rendelkezők kezelése: badge-re nyomtatandó minimálisan szükséges adatok gyors berögzítése a regisztrációban, majd badge nyomtatás. A helyszíni regisztrációs lap később utó rögzítésre kerül a további adatok feldolgozása érdekében (akár ugyanaz a hostess később, szabad idejében, vagy egyéb adatrögzítők által). Névjegykártya csatolható, hogy jobb legyen az adatminőség (kézzel írt űrlap sokszor hibás, olvashatatlan).
  • Nem kell előre kinyomtatni senkinek semmilyen badge/dokumentumot. A helyszínen kell csak leolvasni a vonalkódot (otthon kinyomtatott pdf), és a helyszínen keletkezik a badge/dokumentum (etikettre felülragasztáshoz vagy előre elkészített kb. bankkártya méretű keményebb papírra, vagy A4 lapra).
  • Minden látogatóhoz további jogosultságok (pl. kávéjegy, konferencia részvétel, vacsora, stb.) kapcsolhatók a helyszínen.

Webshop integráció – Online jegyértékesítés

Az értékesítési felület integrálható tetszőleges számú jegyértékesítő webshopba, ehhez mindössze az adott kódrészletet kell a weboldalon elhelyezni (iFrame)

  • Kifejezetten jegyek értékesítésére lett fejlesztve.
  • A rendszer csak email címet kér, nem kell komplett bolti regisztráció, mint sok más helyen.
  • Összeköthet előzetes látogatói regisztrációval, pl. szakmai látogatóknak kötelező jelleggel regisztráció van, és a regisztráció után tudja a webshopban megvenni a kedvezményes szakmai jegyet. Vonalkódos dokumentumot csak a sikeres webshop vásárlás után küld ki automatikusan a rendszer, addig csak egy regisztráció visszaigazoló levelet kap csatolmány nélkül, ahonnan a webshopot bármikor eléri.
  • Kombinálhatók a regisztrációs és regisztráció nélküli jegyek a webshopban.
  • Automatikusan megjelenhetnek/kieshetnek egy adott dátum után jegyek (pl. lejárt egy kedvezményes határidő stb.).
  • A jegyek, visszaigazoló levelek tetszőlegesen dizájnolhatók.
  • A jegyek akár „két laposak” is lehetnek, ahol az egyik lapon a jegy, egy másik lapon akár egy nyereményszelvény/egyéb dokumentum van.
  • Egyszerűen beépíthető a megrendelő, vagy bármely más oldalba is (iframe).
  • Kontroll e-mailt küldünk minden vásárlásról a megrendelő által megadott email cím(ek)re, így követhető az értékesítési folyamat.
  • Igény szerint a pénz az üzemeltető bankszámlájára érkezik, elszámolás időszakonként, vagy a rendezvény végén utólagosan.
  • A vásárló a webshop-ban a kártyaszámát az OTP titkosított oldalán adja meg, a webshop rendszer csak a sikerült/nem sikerült státuszt kap vissza, így nem tárolunk bizalmas kártyaszám adatokat.
  • Számlák kiadása megoldható a helyszínen vagy a megrendelő postázza azokat.
  • Magyar nyelvű felület mellett igény esetén angol nyelvű felületet is biztosítunk.

Helyszíni jegyértékesítés

Az elővételben vásárolt jegyek mellett az e-Registrator helyszíni jegyértékesítést is lehetővé teszi.

  • A helyszínen megfelelő jegytípus értékesíthető a programmal (ekkor nem kell nyomdai jegyet gyártatni). Ebben az esetben tőpéldányos, szigorú sorszámozású alappapír szükséges.
  • Vonalkódos (belépőjegy belépési szabály) vagy vonalkód nélküli jegyeket is lehet (parkolójegy, katalógus, stb) értékesíteni.
  • Helyszíni regisztrációval a pénztár funkció összeköthető.
  • Értékesítők elszámoltatása. Napi, összesített forgalom elszámolás.

Rendezvény beléptetés vonalkódos adatgyűjtővel

  • Helyszínen notebook, vagy mobil eszköz segítségével történik a vonalkódok leolvasása
  • Tetszőleges szabályok kialakíthatók
  • Leggyakoribb szempontok lehetnek:
    • mikor jöhet (nap és/vagy időpont)
    • melyik kapun (pl. főbejárat, vacsora stb.)
    • milyen dokumentummal
    • hányszor (naponta, vagy az egész rendezvény alatt?)
    • kilépést is kell olvasni? (kiadogatás ellen véd, hiszen csak azzal lehet ismét belépni, amivel ki is léptek)
  • A helyszínen kikereshető a látogató, ha otthon hagyta a belépésre jogosító dokumentumát, vagy megvásárolt belépőjegyét
  • Okostelefonról történő vonalkódolvasás is támogatott
  • Egyszerű irányváltás
  • Hangjelzés és üzenet, hogy miért nem jogosult belépni, illetve hol és mikor volt az utolsó jogosult belépés

Egyéb lehetőségek e-Registrator rendszerben

Partnertalálkozó

  • Megrendelő oldalára iframe-ben elhelyezhető alkalmazás.
  • Előzetesen a kiállító beállítja a rendelkezésre bocsátandó időpontjait.
  • Online előregisztrált látogató tud a kiállítónál egy időpontot foglalni, amikor is szeretné őt felkeresni.
  • Mindkét fél emailben értesül a foglalásról/lemondásról.
  • Bármelyik fél, bármikor lemondhatja.
  • Riport készíthető a látogatónak és a kiállítónak is rögzített találkozóiról.

Látogatói adatgyűjtés (kiállítónak ajánlható szolgáltatás)

  • A kiállító a standjára érkező látogatók adatait gyűjtheti a saját maga által definiált kategorizálással (pl. visszahívást kér, prospektus vitt, gyártó, kiskereskedő stb.)
  • A kiállító leolvassa a látogató vonalkódját (badge-ről), majd olyan további vonalkódokat olvas a saját kategóriáit tartalmazó lapról, ami a látogatóra illik.
  • Olvasás után további egyedi megjegyzést rögzíthet a látogatóval kapcsolatosan.
  • A rendszer működhet kategóriák használata nélkül is, ekkor csak egy látogatói listát gyűjt a kiállító.
  • A látogatói adatok feldolgozásának végén a kiállító visszakapja az általa gyűjtött látogatói adatokat, saját kategóriái szerint két xls file-ban. Egyik a látogatók listájához teszi hozzá a kategóriákat igen/nem jelöléssel. A másik Excel a kategóriákat sorolja fel a hozzá tartozó látogatók felsorolásával. Ebben annyi sor van egy adott látogatóról, ahány kategóriát megjelöltek hozzá.

Internes szavazás

  • például.: melyik stand tetszett a legjobban, vagy ki nyerje az év díját stb.

e-Registrator statisztikák – értékes információk a rendezvény szervezőinek

  • Online, vagy rendezvény helyszínén is
  • Ajánlott és gyakran használt lekérdezések például:
    • online jegyvásárlások száma
    • előregisztráltak listája
      • darabszám;
      • részletes adatokkal;
      • egyedi linkenkénti csoportosításban;
      • belépési idővel;
    • felhasznált meghívók (online, vagy papír alapú is)
    • darabszám
    • részletes adatok (ki, mikor jött be vele)
    • dönthet a szervező, hogy valamennyit kiszámláz-e a kiállítónak

Tetszőleges egyedi igényeket is lekérdezhetővé tudunk tenni.

Ajánlatkérés