Termeléskövetés - RFID, vonalkódos alapon és szenzorokkal a Smartindy weboldalán

Oldal fejléc

Termeléskövetés - RFID, vonalkódos alapon és szenzorokkal


 

A gyártási, termelési alapanyagok beépülésének nyomon követhetősége a minőségbiztosítás alapja!

Termeléskövetési rendszerünk vonalkódos vagy rádiófrekvenciás (RFID) azonosítással, vagy akár szenzoros adatgyűjtéssel automatizálja a termelés nyomonkövetését. A szükséges nyilvántartások emberi beavatkozás nélkül is elkészülhetnek az egyes gyártási fázisok során.

Az alapanyag raktártól egészen a késztermék kiszállításáig nyomonkövethetők a beépülő alapanyagok, félkész termékek, valamint gyártási folyamatok. Biztonságossá teszi a termelést, csökkenti a kockázatokat és minimalizálja a szükséges papírmunkát.

 

 

Miért a Smartindy-t válaszd?

 

70-80%-ban már kész keretrendszerrel rendelkezünk, ezáltal gyors, akár 2-3 hónapos bevezetési idővel lehet számolni.

Tudjuk, hogy nincs két egyforma vállalat! Minden általunk fejlesztett rendszer figyelembe veszi ezeket a különbségeket! A fennmaradó 20-30% a testre szabhatóságot biztosítja. A végeredmény egy olyan ipari informatikai rendszer lesz, mely teljesen a vállalat folyamataira van szabva.

Közvetlen fejlesztői támogatást biztosítunk! Nincs külföldi, vagy elérhetetlen fejlesztői csapat, döcögős kommunikáció! Magasfokú rendelkezésre állást, gyors és világos kommunikációt biztosítunk!

Az általunk szállított komplett rendszerek (hardver elemek, szoftverek és bevezetési szolgáltatások) esetén feltétlen garanciát vállalunk arra, hogy annak minden eleme egy rendszerként hibátlanul fog működni.

Transzparens módon, szabványos interfészekkel integrálható a meglévő vállalati IT környezetbe.

Lehetőség a továbbfejlesztésre, folyamatos építkezés a növekvő igények alapján.

Amennyiben kiszerveznéd az üzemeltetéssel összefüggő feladatokat, a Smartindy jól felkészült szakemberei segítséget tudnak nyújtani! Ez a segítségnyújtás a szakmai támogatástól az operatív feladatok elvégzéséig terjedhet.

Gyártó függetlenek vagyunk! A megoldásainkban mindig azt a hardver elemet ajánljuk, ami az adott feladatra és az adott felhasználónak a legalkalmasabb. Több alkalmas hardver eszköz esetén kerülhet előtérbe a költségszint. Meggyőződésünk szerint ez a megközelítés szolgálja a beruházó érdekeit hosszútávon.

Fejlesztőink kiemelt tapasztalatokkal rendelkeznek az adatbiztonság és a titkosítás területén. A legmagasabb szintű vállalati adatbiztonsági előírásoknak is meg tudunk felelni.

A szoftver fejlesztés mellett hardver komponensek fejlesztésében is van kompetenciánk. Bármilyen kihívásra találunk műszaki megoldást.

 

 

 

Termeléskövetés – Hogyan működik a gyakorlatban?

Termeléskövető rendszerünk termék-nyomonkövetési funkciója pontos termékazonosítást, eredet- és helymeghatározást biztosít az ISO előírásai szerint. 

Segítségével egy esetleges termékminőségi probléma forrása egyértelműen meghatározható, az érintett termékek piacról történő visszahívásával együtt.

 

Termeléskövetési rendszerünk nélkülözhetetlen támogatást nyújt:

 

– A beszállítók és termékek azonosításában (egyedi azonosító minden tételnek)

– Élelmiszerek, egyéb alapanyagok és félkész termékek életútjának, származásának meghatározásában, a technológiai fázisok egymásra épülésében

– A gyártási tételek pontos azonosításában (alapanyagok, komponensek, beépülő alkatrészek tételes nyilvántartása)

– A kockázatos vagy problémás komponensek visszakövetésében egészen a forrásig

– Technológia idők figyelembevételében karantén előírásával

– Termékvisszahívás támogatásában, kockázatos tételek karanténozása

– A szabályozásoknak és a hatósági igényeknek való megfelelésben (élelmiszer esetében ISO 22000 szerint)

– Minőségbiztosításhoz szükséges dokumentációk előállításában.Termeléskövetés – Hogyan működik a gyakorlatban? 

 

 

 

Milyen előnyökkel jár termeléskövető rendszerünk?

 

✓ Jóval kevesebb adminisztráció és költség (papíralapú munkavégzés minimalizálása)

✓ Az automatikus azonosítási technológia (vonalkód vagy RFID) minimalizálja az adatbeviteli hibákat

✓ Az elektronikus adatbevitel és adattovábbítás kizárja az emberi közreműködésből adódó hibákat, gyorsítja a folyamatokat, valós idejű adatok mentén szervezhető a termelés

✓ Kockázatos tételek és kapcsolatainak azonosítása gyors, így a kártérítések/felesleges költségek minimalizálhatók

✓ Az érintett termékek mennyisége pontosan meghatározható jelentős megtakarítást biztosítva a túlzott volumenű termékvisszahívás elkerülésével

✓ Mindenkor átlátható nyilvántartás a hatóságok és a kereskedelmi partnerek felé (egyszerű beszállítói auditok)

✓ Növekvő bizalom és értékesítés

 

Kinek ajánljuk termeléskövetési rendszerünket?

 

 

● Vegyipari gyártó cégeknek, feldolgozóipari vállalkozásoknak

● Elektronika- és műszeripari vállalkozásoknak

● Gépipari gyártó cégeknek és autóipari beszállítóknak

● Élelmiszert előállító gyártó és feldolgozó vállalkozásoknak (pékáru, húsipar, konzervipar stb.)

● Zöldség és gyümölcs feldolgozó és csomagoló vállalkozásoknak

● Bio- és bébiételt előállító vállalkozásoknak (ISO 22000-t meghaladó nyilvántartások és szabályozások egyedileg fejleszthetők)

 

 

Rólunk mondták

 

„A Smartindy segítőkész és kedves partner, speciális igényekre megoldási javaslattal, illetve gyors árajánlatadással segítik a munkánkat.”

HQ-Info Bt. – Heilig Zoltán – Ügyvezető

 

„Vevő orientált, precíz, megbízható cég a megfelelő szakmai felkészültséggel.”

ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. – Pál Zoltán – IT vezető

 

„Komplex megoldásokat szállít a cég, ami nekem kényelmessé teszi az ügyintézést.”

Magyar Toyo Seat Kft. – Keserű Csaba – Production HQ Senior Manager

 

Néhány referenciánk

 

✦✦✦

 

Üzenj nekünk

Küldés folyamatban.

Kérjük, várjon...