Termeléskövetés - RFID, vonalkódos alapon és szenzorokkal
A gyártási, termelési alapanyagok beépülésének nyomon követhetősége a minőségbiztosítás alapja!
Termeléskövetési rendszerünk vonalkódos vagy rádiófrekvenciás (RFID) azonosítással, vagy akár szenzoros adatgyűjtéssel automatizálja a termelés nyomonkövetését. A szükséges nyilvántartások emberi beavatkozás nélkül is elkészülhetnek az egyes gyártási fázisok során.
Az alapanyag raktártól egészen a késztermék kiszállításáig nyomonkövethetők a beépülő alapanyagok, félkész termékek, valamint gyártási folyamatok. Biztonságossá teszi a termelést, csökkenti a kockázatokat és minimalizálja a szükséges papírmunkát.
Miért a Smartindy-t válaszd?
✓ 70-80%-ban már kész keretrendszerrel rendelkezünk, ezáltal gyors, akár 2-3 hónapos bevezetési idővel lehet számolni.
✓ Tudjuk, hogy nincs két egyforma vállalat! Minden általunk fejlesztett rendszer figyelembe veszi ezeket a különbségeket! A fennmaradó 20-30% a testre szabhatóságot biztosítja. A végeredmény egy olyan ipari informatikai rendszer lesz, mely teljesen a vállalat folyamataira van szabva.
✓ Közvetlen fejlesztői támogatást biztosítunk! Nincs külföldi, vagy elérhetetlen fejlesztői csapat, döcögős kommunikáció! Magasfokú rendelkezésre állást, gyors és világos kommunikációt biztosítunk!
✓ Az általunk szállított komplett rendszerek (hardver elemek, szoftverek és bevezetési szolgáltatások) esetén feltétlen garanciát vállalunk arra, hogy annak minden eleme egy rendszerként hibátlanul fog működni.
✓ Transzparens módon, szabványos interfészekkel integrálható a meglévő vállalati IT környezetbe.
✓ Lehetőség a továbbfejlesztésre, folyamatos építkezés a növekvő igények alapján.
✓ Amennyiben kiszerveznéd az üzemeltetéssel összefüggő feladatokat, a Smartindy jól felkészült szakemberei segítséget tudnak nyújtani! Ez a segítségnyújtás a szakmai támogatástól az operatív feladatok elvégzéséig terjedhet.
✓ Gyártó függetlenek vagyunk! A megoldásainkban mindig azt a hardver elemet ajánljuk, ami az adott feladatra és az adott felhasználónak a legalkalmasabb. Több alkalmas hardver eszköz esetén kerülhet előtérbe a költségszint. Meggyőződésünk szerint ez a megközelítés szolgálja a beruházó érdekeit hosszútávon.
✓ Fejlesztőink kiemelt tapasztalatokkal rendelkeznek az adatbiztonság és a titkosítás területén. A legmagasabb szintű vállalati adatbiztonsági előírásoknak is meg tudunk felelni.
✓ A szoftver fejlesztés mellett hardver komponensek fejlesztésében is van kompetenciánk. Bármilyen kihívásra találunk műszaki megoldást.
Termeléskövetés – Hogyan működik a gyakorlatban?
Termeléskövető rendszerünk termék-nyomonkövetési funkciója pontos termékazonosítást, eredet- és helymeghatározást biztosít az ISO előírásai szerint.
Segítségével egy esetleges termékminőségi probléma forrása egyértelműen meghatározható, az érintett termékek piacról történő visszahívásával együtt.
Termeléskövetési rendszerünk nélkülözhetetlen támogatást nyújt:
– A beszállítók és termékek azonosításában (egyedi azonosító minden tételnek)
– Élelmiszerek, egyéb alapanyagok és félkész termékek életútjának, származásának meghatározásában, a technológiai fázisok egymásra épülésében
– A gyártási tételek pontos azonosításában (alapanyagok, komponensek, beépülő alkatrészek tételes nyilvántartása)
– A kockázatos vagy problémás komponensek visszakövetésében egészen a forrásig
– Technológia idők figyelembevételében karantén előírásával
– Termékvisszahívás támogatásában, kockázatos tételek karanténozása
– A szabályozásoknak és a hatósági igényeknek való megfelelésben (élelmiszer esetében ISO 22000 szerint)
– Minőségbiztosításhoz szükséges dokumentációk előállításában.Termeléskövetés – Hogyan működik a gyakorlatban?
Milyen előnyökkel jár termeléskövető rendszerünk?
✓ Jóval kevesebb adminisztráció és költség (papíralapú munkavégzés minimalizálása)
✓ Az automatikus azonosítási technológia (vonalkód vagy RFID) minimalizálja az adatbeviteli hibákat
✓ Az elektronikus adatbevitel és adattovábbítás kizárja az emberi közreműködésből adódó hibákat, gyorsítja a folyamatokat, valós idejű adatok mentén szervezhető a termelés
✓ Kockázatos tételek és kapcsolatainak azonosítása gyors, így a kártérítések/felesleges költségek minimalizálhatók
✓ Az érintett termékek mennyisége pontosan meghatározható jelentős megtakarítást biztosítva a túlzott volumenű termékvisszahívás elkerülésével
✓ Mindenkor átlátható nyilvántartás a hatóságok és a kereskedelmi partnerek felé (egyszerű beszállítói auditok)
✓ Növekvő bizalom és értékesítés
Kinek ajánljuk termeléskövetési rendszerünket?
● Vegyipari gyártó cégeknek, feldolgozóipari vállalkozásoknak
● Elektronika- és műszeripari vállalkozásoknak
● Gépipari gyártó cégeknek és autóipari beszállítóknak
● Élelmiszert előállító gyártó és feldolgozó vállalkozásoknak (pékáru, húsipar, konzervipar stb.)
● Zöldség és gyümölcs feldolgozó és csomagoló vállalkozásoknak
● Bio- és bébiételt előállító vállalkozásoknak (ISO 22000-t meghaladó nyilvántartások és szabályozások egyedileg fejleszthetők)
Rólunk mondták
„A Smartindy segítőkész és kedves partner, speciális igényekre megoldási javaslattal, illetve gyors árajánlatadással segítik a munkánkat.”
HQ-Info Bt. – Heilig Zoltán – Ügyvezető
„Vevő orientált, precíz, megbízható cég a megfelelő szakmai felkészültséggel.”
ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. – Pál Zoltán – IT vezető
„Komplex megoldásokat szállít a cég, ami nekem kényelmessé teszi az ügyintézést.”
Magyar Toyo Seat Kft. – Keserű Csaba – Production HQ Senior Manager
Néhány referenciánk
✦✦✦
Üzenj nekünk