Egyedi alkalmazásfejlesztés

A forgalmazott hardver eszközök integrációja és egyedi alkalmazások fejlesztése magas szintű szakértelmet és annál is több tapasztalatot igényel. 1998-óta mélységeiben megismertük a forgalmazott hardver eszközök működését, és magas szakami szinten elsajátítottuk a rendszerbe integrálásukat.

Hosszú évek alatt szerzett tapasztalatinkkal, szakértelmünkkel, innovatív megoldásokkal adunk további értéket ügyfeleink beruházásaihoz.

Amit kiemelten fontosnak tartunk ügyfeleink beruházása során:

  • Ügyfeleink céljai maradéktalanul és határidőben megvalósuljanak.
  • Ügyfeleink a legjobb, cégre szabott megoldást kapják a legoptimálisabb költségkeret mellett.
  • Ügyfeleink számára a meglévő informatikai környezetük szerves részeként a beruházás optimálisan integrálható legyen.

Egyedi alkalmazások fejlesztésének lépései a Smartindy Kft-nél

  1.  Konzultáció(k) során feltérképezzük az üzleti és/vagy termelési folyamatokat, átvilágítjuk és megismerjük a feladatot és az ügyfél specifikus szempontjait, illetve problémáit. 
  2. Megtervezzük a leghatékonyabb szoftvert a feladat megoldására.
  3. Elkészítjük a rendszer specifikációját és jóváhagyásra átadjuk.
  4. A rendszerspecifikáció jóváhagyása után elkészítjük a projekt kivitelezésének “forgatókönyvét”, meghatározzuk a kivitelezői és megrendelői feladatokat, valamint azok határidejét.
  5. Elkezdjük az implementálást, szoftverek fejlesztését, fejlesztői tesztek végrehajtását, majd kinyerjük, és elkészítjük a tesztadatokat.
  6. Elindítjuk a felhasználói oktatásokat, az elkészült “nyers rendszert” telepítjük az ügyfélkörnyezetbe, ezt követően pedig elindulnak a felhasználói tesztek.
  7. A tesztek eredménye alapján elvégezzük a rendszer “finomhangolását”.
  8. A finomhangolás után átadjuk a megvalósult rendszert éles üzemi használatra.
  9. Support tevékenységünk biztosítja a beruházás eredményességének folyamtosságát.

Milyen vonalkódos és RFID rendszereket fejleszt a Smartindy Kft.?

1998-óta több, mint 100 egyedi alkalmazást fejlesztettünk. Ezen alkalmazások köre az egyszerű mobil adatgyűjtő alkalmazásoktól a címkenyomtató applikációkon át a komplex termeléskövetési alkalmazásokig terjed.

Azonban csak olyan alkalmazások fejlesztését vállaljuk, amely

  • szakmailag megalapozott és vállalható
  • reális elvárások mentén fogalmazódik meg
  • szabványos megoldásokra épül
  • általunk jól ismert hardver komponensekre épül
  • megfelelő kompetenciákkal rendelkezünk a megvalósításhoz
  • “egy nyelvet tudunk beszélni” a megrendelővel
     

Mobil adatgyűjtő, RFID olvasó, vonalkódnyomtató – a jól működő rendszer lelke a szoftver

A hardver eszközök kiválasztása és megvásárlása valójában a rendszer kiépítésének csak az első lépcsője. A hardver lehetőségeit csak jól működő szoftver tudja kiaknázni.

Az üzleti vagy termelési folyamatok hatékony kiszolgálását csak akkor várhatjuk egy Auto-ID (vonalkód, RFID) rendszertől, ha a használni kívánt eszközök beleilleszkednek a jelenleg használt infrastruktúrába és egy rendszerként képesek együttműködni azok más elemeivel.

A rendszer “lelkét” az azt működtető szoftverek adják. Minden cég némileg eltér a piacon működő más versenytársaitól, így nem léteznek teljesen egyforma üzleti vagy termelési folyamatok sem. Az egyedi igények kiszolgálása csak egyedi megoldásokkal lehetséges. Bár a rendszer építőkövei, a hardverek hasonlóak lesznek az egyes versenytársaknál, versenyelőnyt a professzionálisan implementált szoftver tud nyújtani.

Minden cégvezető első számú feladata, hogy a cég piaci részesedését növelni tudja. Ennek eléréséhez fejlődésre és fejlesztésre van szükség. Egy beruházás akkor válik jó befektetéssé, ha az biztosítja a kapacitás és eredményesség növelését, valamint a minőség emelését. Ezért kiemelten fontos egy megbízható, kellő tapasztalattal rendelkező fejlesztő partner igénybevétele. A megfelelő fejlesztő partner kiválasztása nemcsak az eredményességet biztosítja, de csökkenti a beruházás kockázatát, valamint az implementálás és üzemeltetés költségeit is.

Ajánlatkérés