Új ügyfélszolgálati és szerviz igény bejelentő oldalak a Smartindy-n
Ügyfélszolgálati bejelentő űrlap
Az ügyfélszolgálati űrlapot a Kapcsolat menüpont Ügyfélszolgálat almenüjében található meg. Ez az űrlap lehetőséget kínál arra, hogy az alábbi ügyekben közvetlenül kapcsolatba lépjenek velünk:
• Számlázási kérdések
• Szállítással kapcsolatos ügyek
• Terméktámogatás vagy support igény
• Termékminőségi problémák
• Szolgáltatásminőségi problémák
• Egyéb kérdések
Az űrlap kitöltése gyors és kényelmes megoldást nyújt, hiszen a bejelentése azonnal a témában illetékes kollégához kerül, így gyorsabban tudunk segíteni.
Szerviz igény bejelentő űrlap
A szerviz igények bejelentésére szolgáló űrlap a Kapcsolat menüpont Szerviz igény bejelentés almenüjében érhető el. Kérjük, hogy szerviz igényüket telefonos bejelentés helyett ezen az űrlapon keresztül jelezzék felénk. Az online rendszer biztosítja, hogy a problémák dokumentálása és kezelése hatékonyabbá váljon.
Miért érdemes az űrlapokat használni?
• Időt takarít meg: Az ügyintézés gyorsabb, hiszen az űrlap az illetékes kollégához irányítja a bejelentést.
• Követhetőség: Írásos formában visszakereshető az ügyfélszolgálati vagy szerviz igény, így biztosan nem vész el semmilyen információ.
• Egyszerűség: Az online űrlapok könnyen és gyorsan kitölthetők, így kényelmesen, akár mobiltelefonról is elintézheted a bejelentést.
Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy szolgáltatásaink a lehető legmagasabb színvonalat nyújtsák ügyfeleink számára. Próbáld ki Te is az új bejelentő űrlapokat!