WMS - raktárirányítási rendszer a Smartindy weboldalán

Oldal fejléc

WMS - raktárirányítási rendszer


 

A WMS rendszer feladata a gyakorlatban támogatni és irányítani a raktárban dolgozó kollégák munkáját.

Egy igazán jó raktárirányítási rendszer (vagy WMS — Warehouse Managment System) bevezetésével, a raktári munkavégzés pontossága 99,9%-ra növelhető.

Az ERP (vállalatirányítási) rendszerek raktári moduljait helyettesítve, vagy kiegészítve, de azokkal transzparens módon együttműködve dolgozik.

 

 

Miért a Smartindy-t válaszd?

 

Egy 80%-ban kész, paraméterezhető megoldással rendelkezünk, ezáltal gyors, akár 3-6 hónapos bevezetési idővel lehet számolni.

Minden általunk fejlesztett rendszer tekintettel van a vállalatok sokféleségére, eltérő igényeire! Így a fennmaradó 20% az egyedi funkcionalitást biztosítja. Végeredményként egy olyan informatikai rendszer valósul meg, amely teljes mértékben a cég raktári folyamataihoz van igazítva.

Közvetlen fejlesztői támogatást nyújtunk! Nincs külföldi, vagy elérhetetlen fejlesztői csapat, akadozó kommunikáció! Magasfokú rendelkezésre állást, gyors és világos kommunikációt biztosítunk!

✓ Garantáljuk, hogy az általunk szállított komplett rendszerek minden egyes eleme — úgy, mint hardver elemek, szoftverek és bevezetési szolgáltatások — egymással összhangban,  egy rendszerként,  hibátlanul fognak működni.

WMS rendszerünk transzparens módon, szabványos interfészekkel integrálható a meglévő pénzügyi / ügyviteli / ERP vállalati rendszeredbe!

Lehetőség további fejlesztésre, folyamatos építkezés a növekvő igények alapján.

Amennyiben kiszerveznéd az üzemeltetéssel összefüggő feladatokat, a Smartindy jól felkészült szakemberei segítséget tudnak nyújtani! Ez a segítségnyújtás a szakmai támogatástól az operatív feladatok elvégzéséig terjedhet.

✓ Gyártó függetlenek vagyunk! Megoldásainkban mindig azt a hardver elemet ajánljuk a rendszer építéséhez, amely az adott feladatra a legalkalmasabb. Több alkalmas hardver eszköz esetén kerülhet előtérbe a költségszint. Meggyőződésünk szerint ez a megközelítés szolgálja a beruházó érdekeit hosszútávon.

✓ Jól felszerelt, saját szervizünk segítséget nyújt az üzemelésben, garancia időn belül és azon túl is. 

 

 

 

 

Raktár irányítás — Hogyan működik a gyakorlatban?

 

A WMS vagy raktárirányítási rendszer alapvető működésének célja, hogy cikk, tárhely és mennyiségi adatok alapján meghatározza, hogy a raktárban dolgozó kollégáknak melyik cikkeket, milyen mennyiségben, milyen sorrendben és pontosan melyik tárhelyről kell kiszednie, illetve áru érkezéskor betárolnia.

Képes a személyzet munkájának irányítására, figyelembe véve akár olyan sajátos vevői vagy termelési elvárásokat is, mint a FIFO elv következetes betartása, a szavatossági idővel szembeni specifikus elvárások, vagy a sarzskezelés.

A raktári rendszer a megfelelő terméket a megfelelő időre teszi kiszállíthatóvá, mindig. Vevői igény szerinti vonalkódos termék- és raklapcímkézést tesz lehetővé címkenyomtatók segítségével, emellett automatikus bizonylatolást végez. Ügyféligények szerint, testre szabható jelentéseket és csomagjegyzéket állít elő. A rendelések feldolgozásának aktuális állapotáról pedig mindig valós idejű adatokat szolgáltat.

 

WMS rendszerünk az alábbi nélkülözhetetlen készségekkel rendelkezik:

 

● A vállalat szempontjai alapján képes irányítani a raktári árumozgató személyzet munkáját, tehát a folyamatok paraméterezhetőek.

● Rugalmas tárhely kezelést biztosít

● WLAN (vezeték nélküli) hálózaton keresztül, integráltan képes kezelni vonalkódos vagy RFID mobil adatgyűjtőket. Az adatokat és utasításokat a tényleges árumozgatás időpontjában és helyén szolgáltatja/rögzíti.

● ERP (vállalatirányítási) rendszerrel szervesen képes együttműködni, vagy más külső rendszerekkel képes transzparens módon adatot cserélni.

● Skálázható, testre szabható

 

 

 

Milyen előnyöket biztosít WMS rendszerünk?

 

✓ Minden raktári munkafolyamat azonnal, a munkavégzés helyszínén ellenőrzésre kerül a rádiófrekvenciás hálózat (WLAN) és vonalkód olvasós mobil adatgyűjtők alkalmazásával.

Gyorsabb, és az online adatfeldolgozás révén pontosabb adminisztráció. Kiküszöböli a papír alapú rendelés feldolgozásából eredő adatbeviteli hibákat.

Irányítja és felügyeli a teljes raktári áruforgalmat. Lehetővé teszi, hogy a bevételezés és kiszedés egyszerre több rendelésre történjen.

✓ Mindig valós idejű készletinformációt ad.

Irányítja a raktári dolgozók munkáját. Automatikus feladatkiadást biztosít közvetlenül a kézi mobil terminálra. Valamint optimalizálja az árumozgatáshoz szükséges lépések számát.

Növeli a raktári kapacitás kihasználását.

✓ Lerövidíti a rendelés feldolgozási / számlázási ciklusidőt. Automatikus bizonylatolást végez.

Jobb vevőkiszolgást bizosít. Tovább növeli a vevőelégedettséget a testre szabható jelentésekkel, csomagjegyzékkel, egyedi termék/raklap címkékkel.

 

 

 

Kinek ajánljuk raktárirányítási rendszerünket?

 

Akkor érdemes komolyan fontolóra vennie WMS rendszer bevezetését, ha az alábbiak közül egy, vagy több állításban is vállalatodra ismersz:

 

● Mindent egy adott munkatárs tud a raktárról (pl. X.Y. tudja, hogy az adott cikk hol szokott lenni a raktárban. Hogyan fog működni a raktár, ha vele történik valami?)

● A raktár papíron adja le a bevett és kiadott termékek listáját, melyet valaki „az irodán felvisz a számítógépre”. Kétszeres hibázási lehetőség az adatfelvitelben, több napos késés a rögzítésben

● Az értékesítők „berohangálnak a raktárba” megnézni, hogy milyen termékre tudnak rendelést felvenni (előzőből adódik, az értékesítő csak azt látja, hogy pár napja mi volt a készlet)

● Vannak téves kiszállítások (hibás azonosítás miatt nem azt kapta a vevő, amit rendelt)

● Késések vannak a kiszállításban

● Sokszor előfordul, hogy „beragadnak” termékek, esetleg lejár a szavatossági idejük, mire megtalálják

● A beszerzés gyakran „rárendel” a készletre, holott „elvileg még kellene lennie a raktárban belőle”

● Úgy tűnik, hogy nagyobb raktárba kell költözni, vagy építeni kell új raktárt. A raktári személyzet folyton helyhiányra panaszkodik

● Úgy tűnik, hogy bővíteni kell a raktári árumozgató személyzet létszámát, mert folyton kapacitáshiányra panaszkodnak (hatékonyabb irányított munkavégzés esetén kevesebb dolgozó is elegendő lehet)

 

 

 

Rólunk mondták

 

„A Smartindy segítőkész és kedves partner, speciális igényekre megoldási javaslattal, illetve gyors árajánlatadással segítik a munkánkat.”

HQ-Info Bt. – Heilig Zoltán – Ügyvezető

 

„Vevő orientált, precíz, megbízható cég a megfelelő szakmai felkészültséggel.”

ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. – Pál Zoltán – IT vezető

 

„Komplex megoldásokat szállít a cég, ami nekem kényelmessé teszi az ügyintézést.”

Magyar Toyo Seat Kft. – Keserű Csaba – Production HQ Senior Manager

 

Néhány referenciánk

 

 

✦✦✦

 

 

Üzenj nekünk

Küldés folyamatban.

Kérjük, várjon...