Getac szerviz - üzemeltetés a Smartindy weboldalán

Oldal fejléc

Getac szerviz - üzemeltetés

Az első és második szintű terméktámogatás mellett a Getac ipari terminál, tablet eszközök értékállóságát az előre megvásárolható szerviz szerződésekkel biztosíthatja.

Pack & Collect szervizcsomag

A Getac Pack & Collect szervizcsomag megvásárlása az új ipari tablet megrendelésével ugyanazon időben lehetséges (a termék számlájának kiállítását követő 30 napon belül). A szervizelést a Getac európai szervizközpontjában végzik el gyári új alkatrészek és javítási technológia segítségével. Az eszközök szervizbe és szervizből visszaszállítása a Getac logisztikai partnerével, a DHL együttműködésben történik.

Hogyan működik a Pack & Collect szerviz?

 

Amennyiben a Pack & Collect 3 vagy 5 év hosszúságú szerviz szerződéssel rendelkezik a készüléke, egy esetleges meghibásodás esetén a Getac logisztikai partnere, a DHL elszállítja az Ön hibás készülékét a Getac szervizközpontba, majd rövid időn belül visszaszállítja Önnek megjavítva. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne.

Milyen meghibásodásokra vonatkozik a Pack & Collect szerviz?

A Pack & Collect egy garancia meghosszabbításként értelmezhető, tehát minden olyan meghibásodás javítása díjmentes, mely normál használatból ered. Legyen szó elektronikus meghibásodásról, vagy más használatból eredő hibáról, a Pack & Collect rövid határidőn belüli javítást garantál háztól – házig szállítással.

Hogyan működik a gyakorlatban a Pack & Collect szerviz lehetőség?

  • Lépjen be a Service Request System-be és jelentse be a szerviz igényt
  • A következő munkanapon a DHL elszállítja a készüléket az Ön telephelyéről
  • A bejelentett hibajegy alapján megjavítják az Ön Getac készülékét, valamint komplett diagnosztikát végeznek
  • A készüléket alapos tesztelés és tisztítás után visszaszállítják az Ön által megadott címre
  • A szerviz forduló idő maximum 5 munkanap. (a szervizközpontba történő beérkezéstől a szállítmány vissza irányba történő indításig)

Miért előnyös a Getac Pack & Collect szerviz?

  • Garantált szerviz megfordulási időt garantál.
  • Kényelmes, háztól – házig történik a szállítás.
  • Kiszámítható szerviz költség 3 vagy 5 évig.
  • Kizárólag gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre.
  • Gyári javítási technológia és stressz analízis.

Getac szerviz – Protection Plus szervizcsomag

A Getac Protection Plus szervizcsomag kiegészítő megoldást jelent mindenfajta sérülés esetén. A normál használatból eredő meghibásodásokon túlmenően az ipari környezetben óhatatlanul előforduló fizikai sérülések javítását is díjmentesen tartalmazza.

Getac Protection Plus szervizcsomag előnyei

  • Minden, véletlenszerűen bekövetkező sérülésre fedezetet nyújt
  • Minden főkomponens a védelem alá tartozik, mint az alaplap, LCD kijelző stb.
  • Amennyiben a készülék bármely okból nem, vagy nem gazdaságosan javítható, a Getac azonos készülékkel pótolja a hibás készüléket
  • Nincs semmi késedelem, termelésből való kiesés vagy hosszadalmas jóváhagyási procedúra
  • Nincs váratlan kiadás egy véletlen baleset esetén

Milyen meghibásodásokra és sérülésekre nem terjed ki a Protection Plus?

  • Eltűnés vagy lopás (a hibás készüléket be kell küldeni a szervizbe)
  • Szándékos rongálás
  • Tűzkár
  • Számítógépes vírusok által okozott károk
  • Bármely okból történő (természeti csapás) teljes megsemmisülés
  • Háborús vagy terrorcselekmények által bekövetkezett károk
  • Nem szakszerű javításból vagy átalakításból (annak kísérletéből) eredő károk

A Getac Protection Plus a normál szerviz csomagokhoz köthető kiegészítő szolgáltatás. Önállóan nem vásárolható meg.