Getac szerviz - üzemeltetés
Az első és második szintű terméktámogatás mellett a Getac ipari terminál, tablet eszközök értékállóságát az előre megvásárolható szerviz szerződésekkel biztosíthatja.
Pack & Collect szervizcsomag
A Getac Pack & Collect szervizcsomag megvásárlása az új ipari tablet megrendelésével ugyanazon időben lehetséges (a termék számlájának kiállítását követő 30 napon belül). A szervizelést a Getac európai szervizközpontjában végzik el gyári új alkatrészek és javítási technológia segítségével. Az eszközök szervizbe és szervizből visszaszállítása a Getac logisztikai partnerével, a DHL együttműködésben történik.
Hogyan működik a Pack & Collect szerviz?
Amennyiben a Pack & Collect 3 vagy 5 év hosszúságú szerviz szerződéssel rendelkezik a készüléke, egy esetleges meghibásodás esetén a Getac logisztikai partnere, a DHL elszállítja az Ön hibás készülékét a Getac szervizközpontba, majd rövid időn belül visszaszállítja Önnek megjavítva. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne.
Milyen meghibásodásokra vonatkozik a Pack & Collect szerviz?
A Pack & Collect egy garancia meghosszabbításként értelmezhető, tehát minden olyan meghibásodás javítása díjmentes, mely normál használatból ered. Legyen szó elektronikus meghibásodásról, vagy más használatból eredő hibáról, a Pack & Collect rövid határidőn belüli javítást garantál háztól – házig szállítással.
Hogyan működik a gyakorlatban a Pack & Collect szerviz lehetőség?
- Lépjen be a Service Request System-be és jelentse be a szerviz igényt
- A következő munkanapon a DHL elszállítja a készüléket az Ön telephelyéről
- A bejelentett hibajegy alapján megjavítják az Ön Getac készülékét, valamint komplett diagnosztikát végeznek
- A készüléket alapos tesztelés és tisztítás után visszaszállítják az Ön által megadott címre
- A szerviz forduló idő maximum 5 munkanap. (a szervizközpontba történő beérkezéstől a szállítmány vissza irányba történő indításig)
Miért előnyös a Getac Pack & Collect szerviz?
- Garantált szerviz megfordulási időt garantál.
- Kényelmes, háztól – házig történik a szállítás.
- Kiszámítható szerviz költség 3 vagy 5 évig.
- Kizárólag gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre.
- Gyári javítási technológia és stressz analízis.
Getac szerviz – Protection Plus szervizcsomag
A Getac Protection Plus szervizcsomag kiegészítő megoldást jelent mindenfajta sérülés esetén. A normál használatból eredő meghibásodásokon túlmenően az ipari környezetben óhatatlanul előforduló fizikai sérülések javítását is díjmentesen tartalmazza.
Getac Protection Plus szervizcsomag előnyei
- Minden, véletlenszerűen bekövetkező sérülésre fedezetet nyújt
- Minden főkomponens a védelem alá tartozik, mint az alaplap, LCD kijelző stb.
- Amennyiben a készülék bármely okból nem, vagy nem gazdaságosan javítható, a Getac azonos készülékkel pótolja a hibás készüléket
- Nincs semmi késedelem, termelésből való kiesés vagy hosszadalmas jóváhagyási procedúra
- Nincs váratlan kiadás egy véletlen baleset esetén
Milyen meghibásodásokra és sérülésekre nem terjed ki a Protection Plus?
- Eltűnés vagy lopás (a hibás készüléket be kell küldeni a szervizbe)
- Szándékos rongálás
- Tűzkár
- Számítógépes vírusok által okozott károk
- Bármely okból történő (természeti csapás) teljes megsemmisülés
- Háborús vagy terrorcselekmények által bekövetkezett károk
- Nem szakszerű javításból vagy átalakításból (annak kísérletéből) eredő károk
A Getac Protection Plus a normál szerviz csomagokhoz köthető kiegészítő szolgáltatás. Önállóan nem vásárolható meg.