Címkenyomtató alkalmazás fejlesztése

Mobil címkenyomtató alkalmazások, mérleggel, kioszk terminállal összekötött címkenyomtató alkalmazások lehetővé teszik, hogy a vállalati címkézési feladatokat a leghatékonyabb módon, a munkavégzés helyszínén végezze el.

A Zebra, Citizen, Honeywell címkenyomtatók, vonalkódnyomtatók, jegynyomtatók és receptnyomtatók alkalmazása rengeteg lehetőséget rejt magában. A feldolgozó- és gyártóipar, kereskedelem, logisztika, szolgáltatóipar minden területén az automatizálás és a mobilitás a fejlődés és a hatékonyság növelésének elsődleges kitörési pontja.

A címkén tárolt információk, vonalkódok elengedhetetlenek annak érdekében, hogy az áru eljusson a megfelelő helyre a megfelelő időben. A mobilnyomtatókból, vagy kioszkterminálokból kiadott bizonylatok dokumentálják a csomag kézbesítését, az áru átvételét vagy éppenséggel marketing célokat szolgálnak kuponok nyomtatásával. Adott címketervbe beilleszthető minden változó adat, származzon bár mérlegről, mérés adatgyűjtőről, ERP rendszerből vagy akár távoli adatbázisból. Az emberi tényezők mellőzése garantálja a pontos adatfeltüntetést.

A címkenyomtató a munkavégzés helyén állítja elő a vonalkódos vagy RFID címkét, így az biztosan a megfelelő objektumra kerül. Megoldásaink integrálhatók címke applikátor berendezésekkel is, így teljesen automatikus címkézés valósítható meg.

Milyen címkenyomtató alkalmazásokat fejleszt a Smartindy Kft.?

Az ügyféll elvárásainak megfelelően bármilyen applikációt el tudunk készíteni az általunk forgalmazott címkenyomtatókkal, amelyek (a teljesség igénye nélkül) lehetnek:

  • gyártó vagy csomagoló gépsorba épített automata címkéző alkalmazások, ahol változó adatokat kell ipari vezérlő, mérés adatgyűjtő vagy más adatbázisból a címkére nyomtatni,
  • mérleggel összekötött címkéző alkalmazások
  • eseményvezérelt címkéző alkalmazások
  • mobil címkéző alkalmazások (adatgyűjtőről, mobiltelefonról, táblagépről vagy távoli adatbázisból történő nyomtatás)

Ajánlatkérés