SmartPrint Care Business csomag

Smartindy Kft. – SmartPrint Care Business 3 éves szervizcsomag

  • Ingyenes üzembe helyezés  az Ön telephelyén, (10 db nyomtató felett díjmentes kiszállással és kiszállítással Magyarország területén), az alatt kiszállási díj ellenében vagy a Smartindy Kft. telephelyén. Az üzembe helyezés nem tartalmazza a szükséges szoftveres illesztések illetve a megrendelő hardver és szoftver eszközeinek alkalmassá tételét a nyomtatáshoz.
  • Alapoktatást a kulcsfelhasználóknak összesen egy óra időtartamban, mely tartalmazza a nyomtató kellékanyagainak befűzését, a hibajelzések jelentésének ismertetését, azok elhárításának módját. A napi rendszerességű tisztítások, ellenőrzések ismertetését. Amennyiben a nyomtatóhoz mellékelt nyomtatóprogramot használják, az egyszerű címke nyomtatás elvégzésének ismertetését.
  • Díjmentes karbantartást a Smartindy Kft. szervizében 6 havonta, vagy ügyfél telephelyén kiszállási díj ellenében. A cserélendő kopó alkatrészek cseréjének munkadíját tartalmazza (általános szerződési feltételek szerint).  Ide tartoznak: gumihenger(ek), fejleszorító(k), kuplung(ok), ékszíj(ak).
  • Szerződés hatálya alá nem tartozó meghibásodások  javítása esetén alkatrészekből 10%, munkadíjakból 20 % engedmény a mindenkori listaárhoz viszonyítva.
  • Helyszíni karbantartás és javítás lehetősége kiszállási díj ellenében. Kiszállási díjakra 20% kedvezmény a mindenkori listaárhoz viszonyítva.
  • Garantált javítási idők karbantartás esetén 5 munkanap, szerződés hatálya alá tartozó hibaelhárítás esetén 10 munkanap, szerződés hatálya alá nem tartozó hibaelhárítás esetén 15 munkanap. Amennyiben a javítási/karbantartási idő ennél hosszabb, a következő munkanaptól ingyenesen cserenyomtató biztosítása az általános szerződési feltételek szerint.
  • Cserenyomtató bérleti díjára 30% kedvezmény a javítás/karbantartás idejére (díjköteles időszakra)
  • Cserenyomtató rendelkezésre tartása az alábbiak szerint: 20 db nyomtató állományig 1 db cserenyomtató rendelkezésre tartása garantált, 21 db nyomtatótól minden 10 nyomtatóra 1 db hasonló teljesítményű cserenyomtató rendelkezésre tartása garantált. Tipus azonosság nem garantált! Ez vonatkozik a hosszabb javítási időre és a javítás idejére bérelhető nyomtatókra is.
  • Korlátlan mennyiségű technikai tanácsadás e-mailen 1 munkanapos garantált válaszadási idővel.
  • A hibás nyomtató szervizbe/vissza szállítás  és a cserenyomtató ki/visszaszállítás ügyfél feladata és költsége
  • Opcionális riport a címkenyomtatók műszaki állapotáról negyedévente
  • Opcionális másnapi cserenyomtató: 20 nyomtatónként egy darab tipusazonos cserenyomtató rendelkezésre tartása és díjmentes biztosítása meghibásodás esetén. (20 db azonos nyomtató felett igényelhető)

A Business csomag összehasonlítása más csomagokkal

Szolgáltatás

Egyes szolgáltatások elérhetősége

SmartPrint Care Start

SmartPrint Care Business

SmartPrint Care Professional

Nyomtató megelőző karbantartása

12 havonta szervizben

6 havonta szervizben / helyszínen (kiszállási díj)

3 havonta szervizben / helyszínen (kiszállási díj)

Garantált javítási idő

15 munkanap

10 munkanap

5 munkanap

Technikai tanácsadás/ válaszidő

e-mailen / 3 munkanap

e-mailen 1 munkanap

e-mailen és telefonon 1 munkanap

Szerződés hatálya alá nem tartozó javítások munkadíj kedvezménye

10%

20%

30%

Alkatrész kedvezmény

5%

10%

15%

Csere nyomtató rendelkezésre állás / bérleti díj kedvezmény

Nincs garantált rendelkezésre állás / 10%

Garantált rendelkezésre állás / 20%

Garantált rendelkezésre állás / 30%

Hibás nyomtató szervizbe szállítás 

Ügyfél költsége

Ügyfél költsége

Ügyfél költsége

Javított nyomtató visszaszállítás

Ügyfél költsége

Ügyfél költsége

Díjmentes

Kopó alkatrészek cseréjének munkadíj költsége

Karbantartással egyidőben végezve díjmentes, egyébként munkadíj köteles

Díjmentes

Díjmentes

Másnapi cserenyomtató

-

Opció

Opció

Negyedéves riportok

-

Opció

Díjmentes

 

 

 

 

Ajánlatkérés