Honeywell szerviz - üzemeltetés
Amikor egy Honeywell adatgyűjtő, vonalkódolvasó vagy címkenyomtató kiesik a munkából, könnyen leállhat vagy lassulhat a munkavégzés, illetve csökkenhet a termelékenység. Gyakran nem várhat hetekig, de még napokig sem, hogy újra működésre bírjuk az eszközt.
Szervizszerződés nélkül általában háromszoros költséggel és akár 4-5 hetes nem garantált átfutási idővel lehetséges szerviz szolgáltatás megrendelése a Honeywell partnerein keresztül. Szerviz szerződéssel a javítás ideje gyorsabb, olcsóbb és akár a felhasználó maga is elérheti a szolgáltatást közvetlenül a gyártótól a kiválasztott szolgáltatások alapján.
A javítások mellett a gyártó összes szervize teljeskörű megelőző karbantartást is elvégez, telepíti legmodernebb elérhető műszaki megoldásokat, és frissíti vagy akár újra tölti a gyári szoftvereket. Fenntartja az üzletmenet folytonosságát, a munkafolyamat teljesítményét és a beruházás védelmét. A Honeywell szolgáltatásai jelenleg több mint 70 országban, globális árképzéssel és globális minőségi szabványokkal szolgálja ki ügyfeleit.
Smartindy Kft. – Elérhető szolgáltatáscsomagok: Honeywell szerviz
Basic
Kibővített garanciális szolgáltatás a nyugodt felhasználás érdekében. Az eredeti garanciát 1 vagy 2 évvel van lehetőség meghosszabbítani. A gyártó jótállás feltételeivel és 12-15 munkanapos fordulási idővel számolhat az, aki ezt a csomagot választja. Csereeszköz szolgáltatást ez a csomag nem tartalmaz.
Gold
Rugalmas lehetőségek a kritikus fontosságú eszközök számára. A Basic csomagban is megtalálható javítás és csere szolgáltatásokon felül a Honeywell Gold csomag a kopásból, véletlen sérülésből adódó hibák javítását is vállalja és elérhető eszközcsere is. Ezt a szerződést 3 vagy 5 éves időtartamra lehet megkötni. Az eszközök szerviz forgási ideje 5 nap is lehet. Azonnali cserére, illetve bizonyos nyomtató típusok esetében 48 órán belüli helyszínen történő javításra is van lehetőség külön megállapodás keretében.
Platinum
A Honeywell legátfogóbb szerviz szolgáltatáscsomagja, és az egyetlen szerviz szerződés, ami mindenre kiterjed amire szüksége lehet. A Honeywell Plus csomag keretében nyújtott összes javítási szolgáltatás mellett a tartozékokat, az akkumulátor, és a nyomtatófejek cseréjét, illetve a firmware-frissítéseket és a „kozmetikai” cseréket vagy javításokat is tartalmazza. Ezek a szerződések 3 vagy 5 éves időtartamra kerülnek megkötésre. Garantált 2 napos szerviz forgási időt vagy azonnali cserét is kérhet, de bizonyos nyomtató típusok esetében 24 órán belüli helyszínen történő javítás is belefoglalható a szerződésbe.
Verziók: | Basic | Gold | Platinum |
---|---|---|---|
Szerződés hossza eszköz beszerzésétől | 1 vagy 2 év | 3 vagy 5 év | 3 vagy 5 év |
Szerződés időtartamának hosszabbítása | 1 év | 1 vagy 2 év | 1 vagy 2 év |
Technikai segítségnyújtás | ✓ | ✓ | ✓ |
Gyári hibák javítása | ✓ | ✓ | ✓ |
Elérhető szerviz fordulási idő | 12-15 munkanap | 2-5 munkanap | 2 munkanap |
Választható azonnali csere szolgáltatás | - | díj ellenében | ✓ |
Választható 48 órás helyszín javítás (csak bizonyos nyomtatók esetében) |
- | ✓ | - |
Választható 24 órás helyszín javítás (csak bizonyos nyomtatók esetében) |
- | - | ✓ |
Elhasználódásból adódó hibák javítása | - | ✓ | ✓ |
Véletlen sérülés javítása | - | ✓ | ✓ |
Eszközcsere lehetősége | - | díj ellenében | ✓ |
Tartozék javítása/cseréje | - | díj ellenében | ✓ |
Akkumlátorcsere | - | díj ellenében | ✓ |
Nyomtatófej vagy vágóegység csere (csak nyomtató) |
- | díj ellenében | ✓ |
Android szerviz | ✓ | ✓ | ✓ |
Garanciális javítás | ✓ | ✓ | ✓ |