Honeywell szerviz - üzemeltetés a Smartindy weboldalán

Oldal fejléc

Honeywell szerviz - üzemeltetés

Amikor egy Honeywell adatgyűjtő, vonalkódolvasó vagy címkenyomtató kiesik a munkából, könnyen leállhat vagy lassulhat a munkavégzés, illetve csökkenhet a termelékenység. Gyakran nem várhat hetekig, de még napokig sem, hogy újra működésre bírjuk az eszközt.

Szervizszerződés nélkül általában háromszoros költséggel és akár 4-5 hetes nem garantált átfutási idővel lehetséges szerviz szolgáltatás megrendelése a Honeywell partnerein keresztül. Szerviz szerződéssel a javítás ideje gyorsabb, olcsóbb és akár a felhasználó maga is elérheti a szolgáltatást közvetlenül a gyártótól a kiválasztott szolgáltatások alapján.

A javítások mellett a gyártó összes szervize teljeskörű megelőző karbantartást is elvégez, telepíti legmodernebb elérhető műszaki megoldásokat, és frissíti vagy akár újra tölti a gyári szoftvereket. Fenntartja az üzletmenet folytonosságát, a munkafolyamat teljesítményét és a beruházás védelmét. A Honeywell szolgáltatásai jelenleg több mint 70 országban, globális árképzéssel és globális minőségi szabványokkal szolgálja ki ügyfeleit.

Smartindy Kft. – Elérhető szolgáltatáscsomagok: Honeywell szerviz

 

Basic

Kibővített garanciális szolgáltatás a nyugodt felhasználás érdekében. Az eredeti garanciát 1 vagy 2 évvel van lehetőség meghosszabbítani. A gyártó jótállás feltételeivel és 12-15 munkanapos fordulási idővel számolhat az, aki ezt a csomagot választja. Csereeszköz szolgáltatást ez a csomag nem tartalmaz.

Gold

Rugalmas lehetőségek a kritikus fontosságú eszközök számára. A Basic csomagban is megtalálható javítás és csere szolgáltatásokon felül a Honeywell Gold csomag a kopásból, véletlen sérülésből adódó hibák javítását is vállalja és elérhető eszközcsere is. Ezt a szerződést 3 vagy 5 éves időtartamra lehet megkötni. Az eszközök szerviz forgási ideje 5 nap is lehet. Azonnali cserére, illetve bizonyos nyomtató típusok esetében 48 órán belüli helyszínen történő javításra is van lehetőség külön megállapodás keretében.

Platinum

A Honeywell legátfogóbb szerviz szolgáltatáscsomagja, és az egyetlen szerviz szerződés, ami mindenre kiterjed amire szüksége lehet. A Honeywell Plus csomag keretében nyújtott összes javítási szolgáltatás mellett a tartozékokat, az akkumulátor, és a nyomtatófejek cseréjét, illetve a firmware-frissítéseket és a „kozmetikai” cseréket vagy javításokat is tartalmazza. Ezek a szerződések 3 vagy 5 éves időtartamra kerülnek megkötésre. Garantált 2 napos szerviz forgási időt vagy azonnali cserét is kérhet, de bizonyos nyomtató típusok esetében 24 órán belüli helyszínen történő javítás is belefoglalható a szerződésbe.
 

Verziók:   Basic   Gold   Platinum 
Szerződés hossza eszköz beszerzésétől 1 vagy 2 év 3 vagy 5 év 3 vagy 5 év
Szerződés időtartamának hosszabbítása 1 év 1 vagy 2 év 1 vagy 2 év
Technikai segítségnyújtás
Gyári hibák javítása
Elérhető szerviz fordulási idő  12-15 munkanap   2-5 munkanap   2 munkanap 
Választható azonnali csere szolgáltatás -  díj ellenében 
Választható 48 órás helyszín javítás
(csak bizonyos nyomtatók esetében)
- -
Választható 24 órás helyszín javítás
(csak bizonyos nyomtatók esetében)
- -
Elhasználódásból adódó hibák javítása -
Véletlen sérülés javítása -
Eszközcsere lehetősége - díj ellenében
Tartozék javítása/cseréje - díj ellenében
Akkumlátorcsere - díj ellenében
Nyomtatófej vagy vágóegység csere
(csak nyomtató)
- díj ellenében
Android szerviz
Garanciális javítás