Nordic ID szerviz - üzemeltetés
A Nordic ID mobil adatgyűjtő terminálok és RFID olvasók garanciális és garancia időn túli szervizelése a Smartindy Kft. minősített szervizében történik. A hosszútávú, problémamentes és kiszámítható költségek mellett történő üzemeltetéshez egyedi ajánlatokat dolgozunk ki az Ön igényeire, illetve választható a Nordic ID saját, 3 éves Easy Service csomagja is.
A Nordic ID mobil adatgyűjtő terminálok és RFID eszközök az európai gyártásnak köszönhetően kimagasló minőségűek. Ennek ellenére jogos felhasználói igény az üzemeltetési költségek kiszámíthatóvá tétele, illetve az üzemeltetési kockázatok minimalizálása. A Smartindy Kft. minősített szervize gyors és szakszerű javítást garantál rövid határidővel. Egyedi igények alapján átalánydíjas ajánlatot dolgozunk ki, mely garantált javítási időket, cserekészülék biztosítását és igény szerinti rendelkezésre állást is tartalmazhat, kedvező költség mellett.
A Nordic ID ezen kívül Easy Service néven 3 éves szervizcsomagot is kínál a termékeihez. Mind a mobil adatgyűjtő terminálok, mind az RFID termékek javítása tervezhető az Easy Sevice pre-paid szolgáltatással.
Easy Service csomag
Az Easy Service csomag a Nordic ID 2 éves gyártói jótállásán felül 3 évre megvásárolható értéknövelt szervizcsomag, amely a Nordic ID mobil adatgyűjtő és RFID olvasó vásárlásával egy időben igényelhető. (Vásárlást követő 30 napon belül.) Az adatgyűjtő mobil terminál vagy RFID eszköz 3 éves koráig nyújt kiszámítható üzemeltetési költségeket.
Mit nyújt a Nordic ID Easy Service csomag?
- Minden gyártási vagy anyaghibából eredő meghibásodás javítása (Pl. kijelző, optikai vonalkódolvasó egység, RFID modul, alaplap, burkolat stb)
- Minden normál elhasználódásból eredő hiba javítása (Pl. kijelző, kopott/sérült billentyűzet, hibás vonalkódolvasó egység, burkolat stb)
- Minden mérnöki módosítás végrehajtása, mely a szervizcsomag érvényességi időtartama alatt lett eszközölve
- Minden firmware vagy operációs rendszer frissítése, mely az érvényességi időtartam alatt lett fejlesztve
- Javításra küldött eszközök karbantartása, tisztítása, belső elektronikai elemek megelőző jellegű tesztelése
- Felhasználói szoftverek újratelepítése a javított mobil adatgyűjtő terminálra, amennyiben az hozzáférhető a szerviz számára
- Minden alkatrész és munkadíj díjmentes a fenti esetekre vonatkoztatva
- Csak gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre
- A szervizben töltött idő nem lehet több, mint 3 munkanap
- Minden specifikáción kívül eső környezeti hatás által okozott meghibásodás javítása térítésköteles (túlfeszültség, elemi károk, fizikai behatások okozta törések, rendeltetéstől eltérő használat stb.)
- A kiegészítők (akkumulátor, töltő, kábelek, stb) javítása nem tartozik az Easy Service szolgáltatás hatálya alá
- A szervizből az ügyfél telephelyére történő szállítás díjmentes
Opcionális szolgáltatások:
- Kétirányú expressz szállítás: A meghibásodott termék szervizbe és vissza szállítása is díjmentes, expressz futárszolgálattal. (következő munkanapi kézbesítéssel)
- Másnapi cserekészülék biztosítás: A hiba bejelentését követő munkanapon egy cserekészüléket kézbesít a szerviz