Zebra szerviz - üzemeltetés

A Zebra OneCare szolgáltatása egy “pre-paid” szerviz szolgáltatáscsomag, amely 3-5 év időtartamra fix költség mellett biztosítja a készülék üzemeltetését, legyen szó akár vonalkódolvasóról, adatgyűjtőről, címke-, vagy kártyanyomtatóról.

Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás

A Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás a jótállási feltételeken túlmutatóan csökkenti az üzemeltetéséből adódó kockázatot, jól tervezhetővé és kalkulálhatóvá teszi az üzemeltetési költségeket. Másnapi csereszolgáltatás is elérhető, amelynek keretében a meghibásodott készülék helyett a Zebra brno-i szervizközpontjából egy hibamentes cserekészüléket juttat el a felhasználónak a hibabejelentést követő munkanapon. A meghibásodott készüléket 15 napon belül kell eljuttattatni a szerviznek, amely javítás után a saját csere flottájába helyezi azt vissza.

Zebra OneCare – fix díjas üzemeltetés a kezdetektől

A Zebra OneCare szervízszerződések amennyiben a vásárlást követő 30 napban kötik meg rendkívül kedvező ár mellett 3 vagy 5 év időtartamra vásárolhatók meg, melyek akár további 2 évvel is kiegészíthetők az eredeti szerződés lejáratakor.

Milyen vállalatoknak ajánljuk a Zebra OneCare szerviz szolgáltatást?

A Zebra OneCare szolgáltatásait olyan vállalatok számára ajánljuk, ahol a folyamatos “működés kritikus” a termelés / üzemelés szempontjából. A másnapi csere szolgáltatás igénybevételével elkerülhető, hogy a javításra küldött eszköz két-három hétig kiessen a termelésből. Ez egy gazdaságos megoldás, mivel nem szükséges saját tartalék vonalkódolvasót, adatgyűjtőt vagy címkenyomtatót megvásárolni – csökkenthető a kezdeti beruházási érték.

Miért érdemes Zebra OneCare szervizcsomagot vásárolni?

  • Akár 5+2 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható fix költségek mellett
  • Leginkább hozzáértő ZEBRA gyári szerviz tartja kézben az eszközök javítását/karbantartását
  • Kizárólag gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre
  • Igényeitől függően meghatározott javítási idők, akár cserekészülékkel
  • Gyári javítási technológia
  • Stressz analízis segítségével megelőzhetők a váratlan meghibásodások 

Zebra OneCare kiemelt terméktámogatás

A Zebra OneCare támogatási szolgáltatásai magas rendelkezésre állást és jelenlétet biztosítanak ahhoz, hogy a Zebra termékeit az alábbi kibővített szolgáltatásokkal tudja üzemeltetni és működtetni:

  • Szoftverfrissítések
  • Segítségnyújtás akar a hét minden napjának minden órájában
  • Speciális cserekészülék lehetőségek
  • Teljes körű javítás (ha a hardver beszerzésétől számított 30 napon belül vásárolják) (Comprehensive Coverage)
  • Jelentések a javítás állapotáról
  • Eszközdiagnosztikai szolgáltatások a hibaelhárítás érdekében a felhasználók bevonásával

Választási segédlet a Zebra OneCare szervizcsomaghoz

  ZEBRA ONECARE ESSENTIAL
(Eszköz vásárlását igazoló számla dátumát követő 30 napban vásárolható)
ZEBRA ONECARE SERVICE CENTER ESSENTIAL
(Eszköz vásárlását igazoló számla dátumát követő 30.  nap után vásárolható, magasabb áron)
ZEBRA ONECARE SELECT
(Eszköz vásárlását igazoló számla dátumát követő 30 napban vásárolható)
ZEBRA ONECARE SERVICE CENTER SELECT
(Eszköz vásárlását igazoló számla dátumát követő 30.  nap után vásárolható, magasabb áron)
Szerződés hossza 3 vagy 5 évre. 2 évvel meghosszabbítható 3 vagy 5 évre. 2 évvel meghosszabbítható 3 vagy 5 évre. 2 évvel meghosszabbítható 3 vagy 5 évre. 2 évvel meghosszabbítható
Javítás fordulási ideje 3 munkanap a Zebra szervízközpontba való érkezéstől 3 munkanap a Zebra szervízközpontba való érkezéstől 3 munkanap a Zebra szervízközpontba való érkezéstől 3 munkanap a Zebra szervízközpontba való érkezéstől
Teljes körű javítás (Comprehensive Coverage) Tartalmazza Nem tartalmazza csak jelentős áremelésért cserébe Tartalmazza Nem tartalmazza csak jelentős áremelésért cserébe
Technikai segítségnyújtás 
Help Desk
8×5 Hétfő-Péntek 8×5 Hétfő-Péntek 24×7 24×7
Eszközdiagnosztika mobilOperációs rendszer frissítéseeszközökre Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza
Eszközdiagnosztika mobil eszközökre Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza
Felhasználók számára tanulási, támogatási segédletek Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza
Üzembe helyezés (applikációk telepítése és konfigurálása) Választható opció Választható opció Tartalmazza Tartalmazza
Online segítő felület a javításhoz Választható opció Választható opció Tartalmazza Tartalmazza
Puffer készlet Nem tartalmazza Nem tartalmazza Tartalmazza Tartalmazza
Express szállítás (következő munkanap) Választható opció Választható opció Tartalmazza Tartalmazza
Begyűjtési opció (csak támogatott IMC/Psion eszközökre) Begyűjtési opció (csak támogatott IMC/Psion eszközökre)  /  Választható opcióként elérhető támogatott IMC/Psion eszközökre Választható opcióként elérhető támogatott IMC/Psion eszközökre
Akkumulátor karbantartása/frissítése Választható opció Választható opció Választható opció Választható opció

 

Zebra OneCare Comprehensive Coverage opció – teljeskörű üzemeltetési biztonság

Zebra OneCare ezen opciója mellett nem érheti semmilyen váratlan üzemeltetési probléma. A Comprehensive Coverage opció mellett a szokásos elektronikai jellegű meghibásodások mellett a leejtésből, elhasználódásból eredő meghibásodások is részét képezik a szolgáltatásnak

Valamennyi javítás költsége (pl. törött kijelző, elkopott billentyűzet) fedezve van az opció által. Minden gyakorlatban előforduló sérülés ki lesz javítva, beleértve a kozmetikai javításokat is, ide nem értve az alábbi eseteket:

  • Totálkár, amikor a teljes készülék javítása gazdaságtalan lenne (a fődarabok nagy része sérült)
  • Teljes megsemmisülés (például tűzkár)
  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák, sérülések
  • Szándékos rongálás, háborús vagy terrorcselekmény következtében bekövetkező sérülések
  • Szándékos átalakítás, vagy annak kísérlete során bekövetkező károk
  • Nem gyári szoftverek vagy vírusok által okozott károk

Ajánlatkérés