Zebra szerviz - üzemeltetés
A Zebra OneCare szolgáltatása egy “pre-paid” szerviz szolgáltatáscsomag, amely 3-5 év időtartamra fix költség mellett biztosítja a készülék üzemeltetését, legyen szó akár vonalkódolvasóról, adatgyűjtőről, címke-, vagy kártyanyomtatóról.
Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás
A Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás a jótállási feltételeken túlmutatóan csökkenti az üzemeltetéséből adódó kockázatot, jól tervezhetővé és kalkulálhatóvá teszi az üzemeltetési költségeket. Másnapi csereszolgáltatás is elérhető, amelynek keretében a meghibásodott készülék helyett a Zebra brno-i szervizközpontjából egy hibamentes cserekészüléket juttat el a felhasználónak a hibabejelentést követő munkanapon. A meghibásodott készüléket 15 napon belül kell eljuttattatni a szerviznek, amely javítás után a saját csere flottájába helyezi azt vissza.
Zebra OneCare – fix díjas üzemeltetés a kezdetektől
A Zebra OneCare szervízszerződések amennyiben a vásárlást követő 30 napban kötik meg rendkívül kedvező ár mellett 3 vagy 5 év időtartamra vásárolhatók meg, melyek akár további 2 évvel is kiegészíthetők az eredeti szerződés lejáratakor.
Milyen vállalatoknak ajánljuk a Zebra OneCare szerviz szolgáltatást?
A Zebra OneCare szolgáltatásait olyan vállalatok számára ajánljuk, ahol a folyamatos “működés kritikus” a termelés / üzemelés szempontjából. A másnapi csere szolgáltatás igénybevételével elkerülhető, hogy a javításra küldött eszköz két-három hétig kiessen a termelésből. Ez egy gazdaságos megoldás, mivel nem szükséges saját tartalék vonalkódolvasót, adatgyűjtőt vagy címkenyomtatót megvásárolni – csökkenthető a kezdeti beruházási érték.
Miért érdemes Zebra OneCare szervizcsomagot vásárolni?
- Akár 5+2 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható fix költségek mellett
- Leginkább hozzáértő ZEBRA gyári szerviz tartja kézben az eszközök javítását/karbantartását
- Kizárólag gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre
- Igényeitől függően meghatározott javítási idők, akár cserekészülékkel
- Gyári javítási technológia
- Stressz analízis segítségével megelőzhetők a váratlan meghibásodások
Zebra OneCare kiemelt terméktámogatás
A Zebra OneCare támogatási szolgáltatásai magas rendelkezésre állást és jelenlétet biztosítanak ahhoz, hogy a Zebra termékeit az alábbi kibővített szolgáltatásokkal tudja üzemeltetni és működtetni:
- Szoftverfrissítések
- Segítségnyújtás akar a hét minden napjának minden órájában
- Speciális cserekészülék lehetőségek
- Teljes körű javítás (ha a hardver beszerzésétől számított 30 napon belül vásárolják) (Comprehensive Coverage)
- Jelentések a javítás állapotáról
- Eszközdiagnosztikai szolgáltatások a hibaelhárítás érdekében a felhasználók bevonásával
Zebra OneCare Comprehensive Coverage opció – teljeskörű üzemeltetési biztonság
Zebra OneCare ezen opciója mellett nem érheti semmilyen váratlan üzemeltetési probléma. A Comprehensive Coverage opció mellett a szokásos elektronikai jellegű meghibásodások mellett a leejtésből, elhasználódásból eredő meghibásodások is részét képezik a szolgáltatásnak
Valamennyi javítás költsége (pl. törött kijelző, elkopott billentyűzet) fedezve van az opció által. Minden gyakorlatban előforduló sérülés ki lesz javítva, beleértve a kozmetikai javításokat is, ide nem értve az alábbi eseteket:
- Totálkár, amikor a teljes készülék javítása gazdaságtalan lenne (a fődarabok nagy része sérült)
- Teljes megsemmisülés (például tűzkár)
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák, sérülések
- Szándékos rongálás, háborús vagy terrorcselekmény következtében bekövetkező sérülések
- Szándékos átalakítás, vagy annak kísérlete során bekövetkező károk
- Nem gyári szoftverek vagy vírusok által okozott károk