Zebra szerviz - üzemeltetés

A Zebra OneCare szolgáltatása egy “pre-paid” szerviz szolgáltatáscsomag, amely 3-5 év időtartamra fix költség mellett biztosítja a készülék üzemeltetését, legyen szó akár vonalkódolvasóról, adatgyűjtőről, címke-, vagy kártyanyomtatóról.

Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás

A Zebra OneCare értéknövelt szervizszolgáltatás a jótállási feltételeken túlmutatóan csökkenti az üzemeltetéséből adódó kockázatot, jól tervezhetővé és kalkulálhatóvá teszi az üzemeltetési költségeket. Másnapi csereszolgáltatás is elérhető, amelynek keretében a meghibásodott készülék helyett a Zebra brno-i szervizközpontjából egy hibamentes cserekészüléket juttat el a felhasználónak a hibabejelentést követő munkanapon. A meghibásodott készüléket 15 napon belül kell eljuttattatni a szerviznek, amely javítás után a saját csere flottájába helyezi azt vissza.

Zebra OneCare – fix díjas üzemeltetés a kezdetektől

A Zebra OneCare szervízszerződések amennyiben a vásárlást követő 30 napban kötik meg rendkívül kedvező ár mellett 3 vagy 5 év időtartamra vásárolhatók meg, melyek akár további 2 évvel is kiegészíthetők az eredeti szerződés lejáratakor.

Milyen vállalatoknak ajánljuk a Zebra OneCare szerviz szolgáltatást?

A Zebra OneCare szolgáltatásait olyan vállalatok számára ajánljuk, ahol a folyamatos “működés kritikus” a termelés / üzemelés szempontjából. A másnapi csere szolgáltatás igénybevételével elkerülhető, hogy a javításra küldött eszköz két-három hétig kiessen a termelésből. Ez egy gazdaságos megoldás, mivel nem szükséges saját tartalék vonalkódolvasót, adatgyűjtőt vagy címkenyomtatót megvásárolni – csökkenthető a kezdeti beruházási érték.

Miért érdemes Zebra OneCare szervizcsomagot vásárolni?

  • Akár 5+2 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható fix költségek mellett
  • Leginkább hozzáértő ZEBRA gyári szerviz tartja kézben az eszközök javítását/karbantartását
  • Kizárólag gyári új alkatrészek kerülnek beépítésre
  • Igényeitől függően meghatározott javítási idők, akár cserekészülékkel
  • Gyári javítási technológia
  • Stressz analízis segítségével megelőzhetők a váratlan meghibásodások 

Zebra OneCare kiemelt terméktámogatás

A Zebra OneCare támogatási szolgáltatásai magas rendelkezésre állást és jelenlétet biztosítanak ahhoz, hogy a Zebra termékeit az alábbi kibővített szolgáltatásokkal tudja üzemeltetni és működtetni:

  • Szoftverfrissítések
  • Segítségnyújtás akar a hét minden napjának minden órájában
  • Speciális cserekészülék lehetőségek
  • Teljes körű javítás (ha a hardver beszerzésétől számított 30 napon belül vásárolják) (Comprehensive Coverage)
  • Jelentések a javítás állapotáról
  • Eszközdiagnosztikai szolgáltatások a hibaelhárítás érdekében a felhasználók bevonásával

Zebra OneCare Comprehensive Coverage opció – teljeskörű üzemeltetési biztonság

Zebra OneCare ezen opciója mellett nem érheti semmilyen váratlan üzemeltetési probléma. A Comprehensive Coverage opció mellett a szokásos elektronikai jellegű meghibásodások mellett a leejtésből, elhasználódásból eredő meghibásodások is részét képezik a szolgáltatásnak

Valamennyi javítás költsége (pl. törött kijelző, elkopott billentyűzet) fedezve van az opció által. Minden gyakorlatban előforduló sérülés ki lesz javítva, beleértve a kozmetikai javításokat is, ide nem értve az alábbi eseteket:

  • Totálkár, amikor a teljes készülék javítása gazdaságtalan lenne (a fődarabok nagy része sérült)
  • Teljes megsemmisülés (például tűzkár)
  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák, sérülések
  • Szándékos rongálás, háborús vagy terrorcselekmény következtében bekövetkező sérülések
  • Szándékos átalakítás, vagy annak kísérlete során bekövetkező károk
  • Nem gyári szoftverek vagy vírusok által okozott károk

Ajánlatkérés